ДОСТАВКА

- Нова Пошта

При оформленні замовлення Ви вказуєте Ваш населений пункт і номер відділення Нової Пошти

- самовивезення з нашого магазину

Доступно тільки в містах Запоріжжя, Одеса, Черкаси при наявності необхідного Вам розміру і моделі в одному з наших магазинів Вашого міста

 

ОПЛАТА

 

- повна передоплата на карту ПриватБанку

Надає Вам перевагу - доставка замовлення до Вас здійснюється за НАШ рахунок (якщо сума замовлення не менше 1000 грн), та крім випадків знижки на товар 50% і нижче

- післяплатою Нова Пошта

Доставка та відправлення післяплати - за рахунок Покупця. Цей варіант оплати передбачає обов'язкову часткову передоплату (сума оцінюється, як орієнтовний подвійний тариф доставки замовленого товару). У разі невмотивованої відмови від отримання,  часткова передоплата залишається у нас і компенсує наші поштові витрати по поверненню товару в магазин. При відправці замовлення сума оцінки (післяплати) зменшується на суму часткової передоплати

- оплата готівкою

Доступна тільки при самовивозі з наших магазинів в містах Запоріжжя, Одеса, Черкаси. При цьому оплатити товар можна як готівкою, так і картою через платіжний термінал магазину

ПОРЯДОК ОБРОБКИ ЗАМОВЛЕННЯ І БРОНЮВАННЯ ТОВАРУ

1. Ви оформляєте замовлення на сайті через кошик із заповненням усіх обов'язкових полів

2. Ми оперативно (протягом 2-х - 3-х годин) з'ясовуємо наявність товару в найближчому до Вас нашому роздрібному магазині і зв'язуємося з Вами по телефону / VIBER / e-mail для уточнення деталей, відповіді на Ваші можливі запитання

3. Після Вашого підтвердження замовлення ми відкладаємо товар для Вас на строк не пізніше, ніж до 12.00 дня, наступного за замовленням

4. Вам направляється наш лист на VIBER / e-mail з зазначенням деталей замовлення, нашим підтвердженням терміну резервування товару для Вас, реквізитів та суми  для проведення транзакції

5. Ви здійснюєте транзакцію через Приват-24 / термінал / відділення банку та сповіщаєте нас про це будь-яким доступним Вам способом (телефонний дзвінок, повідомлення в VIBER, лист на e-mail)

6. Працівники магазину роблять відправку Вашого замовлення в обумовлені в нашому листі терміни

7. Ми сповіщаємо Вас письмово про відправку Вашого замовлення із зазначенням номера декларації, орієнтовна дата доставки в Ваш населений пункт відповідно до інформації Нової Пошти

• Термін резервування товару може бути змінений нами в меншу сторону в ході проведення короткострокових Акцій

• Термін резервування товару може бути збільшений нами в індивідуальному випадку при Вашому зверненні і письмовому викладі розумних аргументів при наявності такої можливості (коли дозволяє кількісний запас товару)

• У випадку, коли післяплатою замовлено кілька товарів і вони (на жаль) знаходяться в різних наших магазинах (містах) - оцінки доставки кожного лота будуть підсумовані для визначення суми часткової передоплати

• Оплата повинна повністю покривати виставлену суму, не відносячи комісії банків на наш рахунок