Політика компанії з обміну або повернення товару

 Відразу ж кілька важливих застережень наших з вами взаємовідносин:

- Ми виходимо з бажання максимально задовольнити Вашу потребу і ніколи не допускаємо невідповідності замовлення і поставки

- Ми настійно рекомендуємо при підборі товару довідково користуватися таблицями розмірів у відповідному розділі Меню, АЛЕ зв'язуватися з нами додатково для уточнення особливостей Ваших розмірів, якщо такі є (зрiст, повнота і т.д.) або особливостей обраного товару (маломірні або бiльшемірні)

- Ми наполегливо рекомендуємо уважно знайомитися з описом товару (матеріали покриття, підкладок, що застосовуються, технології, функціональні особливості використання)

- Колір вироба завжди відповідає "колірної лінійці Columbia" (ми торгуємо тільки фірмової, що постачається офіційно, продукцією), проте ми не знаємо, як саме "відкалібрований" монітор Вашого комп'ютера за кольором і як Ви його бачите

Якщо у Вашому населеному пункті є магазини, якi офіційно торгують продукцією Columbia (Спортмастер, Мегаспорт, Спортландія, Марафон або фірмові монобрендові магазини), обов'язково відвідайте їх, перш ніж замовляти у нас. По-перше, Ви порівняйте ціну, по-друге, у вас буде відмінна можливість приміряти товар, переконавшись в точності вибору Вашого розміру.

Повернення або обмін здійснюються лише протягом 14-ти днів від дати поставки.
Обмін проводиться лише за умови наявності у нас необхідного для Вас "нового" розміру (в іншому випадку - повернення)

Загальний порядок обміну - повернення
 

1. Товар, що повертається (обмінюється)  повинен повністю відповідати зразку зовнішнім виглядом, не мати явних чи прихованих ушкоджень або слідів "переробок", все бирки, ярлики, стікери, "книжечки" повинні бути на місці. Товар не повинен бути забруднений (бруд, пил, масляні і інші плями)

2. Товар, що повертається (обмінюється) повинен бути упакований в ту ж тару, в якій надійшов до Вас (фірмовий пакет, взуттєва коробка, інша упаковка)

3. Всі поштово-транспортні витрати по поверненню і другий зустрічній поставці обмінного товару відносяться на рахунок Покупця, крім підтверджених (фото, відео) і аргументованих випадків нашої провини

4. Повернення коштів здійснюється тільки після того (протягом 1-2-х робочих днів), як наші працівники в магазині, що відправiв отримують Вашу відправку і переконаються у відсутності яких-небудь дефектів товару. У разі виявлення таких, товар буде відправлений Покупцю вдруге з доставкою за його рахунок.

5. Повернення коштів здійснюється тільки в безготівковій формі на розрахунковий або картковий рахунок Покупця за вирахуванням комісій банків, що стягуються за транзакції.

6. Повернення коштів здійснюється за ціною придбання (без урахування термінів початку і закінчення періодів акційних цін). Доставка товару, що повертається завжди проводиться за рахунок Покупця (за винятком випадку виявлення прихованого дефекту товару)

На підставі вищевикладеного ми наполегливо радимо вам перевіряти товар при отриманні його на Новій Пошті для оперативності вирішення питання обміну-повернення.

І нарешті зауважимо, що описана тут політика обміну-повернення - вимушений порядок, покликаний максимально "перекрити" товарні та фінансові ризики як Покупця, так і Продавця. Запорукою Ваших успішних покупок повинен стати Ваш уважний підхід до вибору покупки. Ми ж зі свого боку гарантуємо максимальний рівень допомоги, консультацій та нашої лояльності